Як дізнатися чи потрібно електронний проїзний документ роздруковувати в касі на бланку встановленого зразку, чи можливо здійснити поїздку без звернення до квиткової каси?


Як дізнатися чи потрібно електронний проїзний документ роздруковувати в касі на бланку встановленого зразку, чи можливо здійснити поїздку без звернення до квиткової каси?

У тому випадку, коли Укрзалізниця видала «Бланк замовлення» потрібно звертатися у каси для роздрукування квитка на бланку встановленого зразку.

Інформація про оформлення саме бланку замовлення надається користувачу в процесі покупки перед здійсненням оплати. Також в попередженні, яке надходить користувачу, пропонується звернути увагу на режим роботи квиткових кас міста, де саме мають бути роздруковані проїзні документи. При цьому рекомендовано звернутись до офіційного сайту Укрзалізниці www.uz.gov.ua / Пасажирам / Придбання проїзних документів / Адреси кас (https://www.uz.gov.ua/passengers/reservation_purchase_travel_documents/local_offices/)

За зверненням пасажира роздруківка електронного проїзного документа на бланку встановленого зразка здійснюється за додаткову плату, встановлену перевізником, у порядку, що не суперечить законодавству про захист економічної конкуренції.