Як повернути проїзний документ, оформлений через мережу Інтернет?


Як повернути проїзний документ, оформлений через мережу Інтернет?





Повернення проїзного документа, оформленого через Інтернет здійснюється на сайті booking.uz.gov.ua або в квитковій касі АТ «Укрзалізниця».

Повернення електронного проїзного документа (ЕПД) та/або Бланка замовлення, оформленого через мережу Інтернет та оплаченого банківською платіжною карткою міжнародних платіжних систем (наприклад, Visa, Мastercard) здійснюється на сайті booking.uz.gov.ua через особистий кабінет користувача за умови, якщо проїзний документ попередньо не був роздрукований в квитковій касі АТ «Укрзалізниця».

Детальна інформація  за посиланням: https://booking.uz.gov.ua/cabinet/return_ticket.

Для повернення ЕПД необхідно скористатися вкладкою «Повернення квитка» та заповнити наступні поля:

  • UID – унікальний ідентифікатор замовлення (20-ти значний код, що починається з трьох нулів і латинської літери В (всі літери великі і латинські);
  • Фіскальний номер квитанції (номер розміщений у правому верхньому куті документа – навпроти буквеного позначення ФК);
  • Ім’я та прізвище особи, для якої було оформлено документ;
  • Обрати опцію «Повернути квиток».