«Укрзалізниця» з 15 грудня 2018 року обмежує послуги з повернення квитків через інтернет


«Укрзалізниця» з 15 грудня 2018 року обмежує послуги з повернення квитків через інтернет


28.11.2018

«Укрзалізниця» заявляє, що тимчасово обмежує послуги з повернення квитків через інтернет.

Як йдеться в повідомленні на сайті перевізника, причина такого рішення – не допустити спекуляцій і зловживань з квитками й уникнути штучного дефіциту у період новорічно-різдвяних свят.

Обмеження на повернення квитків онлайн діятимуть з 15 грудня 2018 року до 15 січня 2019 року.

В УЗ скаржаться, що значна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім чимало їх повертається у продаж безпосередньо перед відправленням поїзда.

Наразі виникли деякі затримки з продажем квитків через, зокрема, запуск ескпреса з центрального вокзалу у Києві до аеропорту «Бориспіль». Продаж квитків на поїзди після 20 грудня, відкриють до 5 грудня.

https://www.radiosvoboda.org/a/news-ukrzaliznytsia-povernennia-kvytkiv/29625248.html