Як повернути залізничний квиток


Як повернути залізничний квиток

Щоб здати куплений за допомогою нашого сервісу квиток на поїзд, необхідно:

  1. Обміняти бланк інтернет-замовлення на проїзний документ в офіційних касах УЗ на материковій частині України
  2. Здати отриманий проїзний документ до каси повернення залізничних квитків, отримавши Акт повернення. Для цього необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу, а також надати дані рахунка, з якого був оплачений залізничний квиток (ПІБ власника, номер рахунку).
  3. Гроші будуть автоматично повернені на вказаний рахунок протягом місяця.

Якщо ви оплачували тільки послугу резервування залізничних квитків, то вартість послуги бронювання залізничних квитка поверненню не підлягає. Якщо Ви не викупили заброньовані залізничні квитки до закінчення терміну бронювання, то бронь автоматично знімається, вартість послуги бронювання не повертається.


Ви зможете повернути різну частину вартості залізничного квитка в залежності від того, коли Ви звернулися в касу для повернення квитка:

Більше доби до відправлення поїзда.

Повертається: вартість плацкарти залізничного квитка і страхового збору, а також вартість постільної білизни (якщо вона була включена в залізничний квиток).

Не повертається: комісійний збір Укрзалізниці, комісія нашого сервісу і вартість послуг платіжних систем.

Менше доби, але більше 9 години до відправлення поїзда.

Повертається: вартість залізничного квитка, страховий збір, 50% від вартості плацкарти, вартість постільної білизни (якщо вона була включена в залізничний квиток).

Не повертається: комісійний збір Укрзалізниці, комісія нашого сервісу і вартість послуг платіжних систем.

Менше 9 години до відправлення поїзда.

Повертається: вартість залізничного квитка, страховий збір, вартість постільної білизни (якщо вона була включена в залізничний квиток).

Не повертається: вартість плацкарти, комісійний збір Укрзалізниці, комісія нашого сервісу і вартість послуг платіжних систем.

Повернення залізничного квитка після відправлення поїзда (але не пізніше, ніж через 1 годину після відправлення).

Повертається: 10% вартості залізничного квитка і плацкарти, страховий збір, вартість постільної білизни (якщо вона була включена в залізничний квиток).

Не повертається: комісійний збір Укрзалізниці, комісія нашого сервісу і вартість послуг платіжних систем.

Також квиток можна здати на сайті УЗ. Інструкції, як це зробити <<тут>>.