Система підбере для вас оптимальні варіанти маршруту з пересадкою!
Даний документ, адресований фізичній особі (іменованій надалі Клієнтом), відповідно до ст. 633, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України є офіційною публічною пропозицією ФОП "Субач Поліна Геннадіївна", ІНН: 2831404482 (надалі - Виконавець) і містить умови надання послуг на придбання, резервування залізничних квитків з використанням автоматизованої системи самообслуговування «ANYTRAIN».
Приймаючи цей Договір-оферту, Клієнт, тим самим, від свого імені та від імені будь-яких інших осіб, від чийого імені він виконує дії, що надаються Виконавцем, висловлює свою згоду з умовами даного Договору-оферти і зобов'язується беззастережно дотримуватись описаних в Договорі умов без будь-яких змін, вилучень або обмежень.
Автоматизована система самообслуговування «ANYTRAIN» (далі АСС «ANYTRAIN») - автоматизована система, у вигляді програмно-технічного комплексу, що дозволяє здійснити покупку і / або резервування проїзних документів через мережу Інтернет з можливістю здійснення оплати.
Веб-сайт anytrain.com.ua (далі Веб-сайт) - програмне і апаратне забезпечення, розміщене в мережі Інтернет за адресою anytrain.com.ua, що забезпечує доступ до використання послуг АСС «ANYTRAIN».
Клієнт - фізична особа, яка прийняла умови даного Договору-оферти для отримання послуг, що надаються Виконавцем і описані в цьому Договорі.
ППД - проїзні / перевізні документи. Документи, які дають право на посадку в поїзд або на перевезення багажу.
Бланк інтернет-замовлення - документ, який Клієнт отримує після оплати послуг бронювання / оплати ППД. Бланк інтернет-замовлення містить інформацію про поїздку і унікальний номер замовлення. Бланк замовлення не дає права на посадку і проїзд в поїзді, перевезення багажу залізничним транспортом і підлягає обов'язковому обміну на ППД в офіційних касах УЗ на материковій частині України.
Предметом Договору, що укладається Клієнтом шляхом приєднання до цієї Оферті через вчинення конклюдентних дій, передбачених п. 4.2 цієї Оферти, є регулювання відносин між Виконавцем і Клієнтом, що виникають в результаті надання Виконавцем комплексу послуг, описаних в п. 2.1 цієї Оферти.
2.1. Виконавець за допомогою АСС «ANYTRAIN» надає наступні послуги:
3.1. Клієнт має право:
3.2. Клієнт зобов'язується:
3.3. Виконавець має право:
3.4. Виконавець зобов'язується:
4.1. Погоджуючись з умовами цього Договору, Клієнт підтверджує, що:
4.2. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту підтвердження Клієнтом згоди з його умовами.
5.1. Виконавець не несе відповідальності за неотримання Клієнтом бланка інтернет-замовлення в зв'язку з неполадками в каналах зв'язку, технічні засоби, електронній пошті Клієнта, а також з проблемами на поштовому сервері Клієнта.
5.2. Виконавець не несе відповідальності за невиконання та / або неналежне виконання зобов'язань за Договором, якщо таке невиконання та / або неналежне виконання сталося з вини Укрзалізниці та / або через інші, не залежні від Виконавця, обставини.
5.3. Питання, що виникають між сторонами, які не передбачені у цій Оферті, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.
6.1. АСС «ANYTRAIN» надає послуги оплати відповідно до тарифів «Укрзалізниці» і тарифами Виконавця на надання послуг, описаних в Договорі.
6.2. Клієнт оплачує послуги за допомогою платіжних систем, доступ до яких забезпечено з Веб-сайту, відповідно до правил цих платіжних систем.
6.3. Повернення коштів за замовлення, які були оформлені за допомогою АСС «ANYTRAIN», здійснюються за правилами, встановленими Укрзалізницею, після отримання ППД в офіційних касах УЗ на материковій частині України.
7.1. Юридична адреса: м. Київ 03164, вул. Клавдіївська 36, 55
7.2. Email: info@anytrain.com.ua
7.3. Телефон: +380970925272