Запитання та відповіді

Система підбере для вас оптимальні варіанти маршруту з пересадкою!

Запитання та відповіді

  • Як повернути проїзний документ, оформлений через мережу Інтернет?
    Повернення проїзного документа

    Повернення проїзного документа, оформленого через Інтернет здійснюється на сайті booking.uz.gov.ua або в квитковій касі АТ «Укрзалізниця».

    Повернення електронного проїзного документа (ЕПД) та/або Бланка замовлення, оформленого через мережу Інтернет та оплаченого банківською платіжною карткою міжнародних платіжних систем (наприклад, Visa, Мastercard) здійснюється на сайті booking.uz.gov.ua через особистий кабінет користувача за умови, якщо проїзний документ попередньо не був роздрукований в квитковій касі АТ «Укрзалізниця».

    Детальна інформація  за посиланням: https://booking.uz.gov.ua/cabinet/return_ticket.

    Для повернення ЕПД необхідно скористатися вкладкою «Повернення квитка» та заповнити наступні поля:

    • UID – унікальний ідентифікатор замовлення (20-ти значний код, що починається з трьох нулів і латинської літери В (всі літери великі і латинські);
    • Фіскальний номер квитанції (номер розміщений у правому верхньому куті документа – навпроти буквеного позначення ФК);
    • Ім’я та прізвище особи, для якої було оформлено документ;
    • Обрати опцію «Повернути квиток».
  • Загальні умови повернення проїзних документів

    У касах АТ «Укрзалізниця» повертаються платежі за невикористані проїзні документи, оформлені в Україні.

    У разі якщо пасажир відмовився від поїздки з особистих причин в термін:

    • не менше ніж за 24 години до відправлення поїзда, то йому виплачується повна вартість квитка і плацкарти;
    • від 24 до 9 годин до відправлення поїзда, то йому виплачується повна вартість квитка і 50 відсотків вартості плацкарти;
    • менше ніж за 9 годин до відправлення поїзда виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується;
    • після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення, виплачується 10 відсотків вартості квитка і плацкарти.

    У всіх випадках повернення проїзних документів пасажир, крім випадків, що сталися з вини перевізника, вносить плату за послуги (комісійний збір). Кошти, сплачені за послуги, пов'язані з резервуванням місць і продажем проїзних документів, не повертаються, за винятком випадків, коли повернення здійснюється з вини перевізника.

    У разі повернення проїзних документів з вини перевізника пасажиру повертаються в повному обсязі кошти, сплачені ним під час придбання проїзного документа, у тому числі за послуги, пов'язані з резервуванням місць.

  • Як здійснюється повернення коштів за проїзні документи, що були оформлені в касах України, але повернення яких здійснено в касах іноземних залізниць?

    Повернення платежів за повністю невикористані проїзні документи, оформлені в Україні, але погашені в інших країнах, проводиться з урахуванням часу пред'явлення проїзних документів для погашення, за умови пред'явлення в касу повернення проїзного документа та допоміжного бланка або проїзного документа з відміткою про погашення протягом 180 днів з дня пред'явлення проїзного документа для погашення.

  • Як повертаються кошти за невикористані проїзні документи оформлені в квиткових касах іноземних залізниць?

    У разі пред'явлення проїзних документів на поїзди, які відходять зі станцій залізниць України, але оформлених в інших країнах, станція повернення платежів зобов'язана зробити відмітку на проїзному документі про припинення його дійсності та повернути місця, зазначені в ньому, для продажу.

    На проїзному документі зазначається також інформація про повернення місць для загальної реалізації. Проїзний документ з відміткою чи допоміжним бланком повернення місць, оформленим електронним способом, видається пасажиру для отримання платежів у країні, де оформлено проїзний документ.

  • Чи можливо переоформити проїзний документ?

    Пасажир може за наявності вільних місць переоформити проїзний документ на поїзд, який відходить раніше, у вагон вищої (нижчої) категорії, або здійснити заміну місць, указаних у проїзному документі, на місця будь-якого вагона такої самої категорії.

    Переоформлення здійснюється в квиткових касах, якщо до відправлення поїзда, на який переоформлюються проїзні документи, не більше 24 годин.

    За переоформлення проїзних документів здійснюється плата, установлена суб'єктом господарювання.

    При переоформленні проїзних документів вартість проїзду перераховується відповідно до нових умов поїздки. Якщо вартість проїзного документа, розрахованого за новими умовами, є вищою від попередньої, пасажиром сплачується різниця вартості. Якщо вартість нових проїзних документів є меншою від вартості проїзних документів, що переоформляються, пасажиру повертається різниця у вартості проїзду.

  • Чи можливо заміни або переоформити прізвище та ім’я в проїзному документі?

    Переоформлення проїзних документів зі зміною прізвища та імені пасажира не допускається.

  • У яких випадках не допускається переоформлення?

    Переоформлення проїзних документів зі зміною прізвища та імені пасажира не допускається.

    Не здійснюється переоформлення проїзного документа (повного, пільгового, дитячого чи групового) зі зміною станції призначення (відправлення), оформленого за безготівковим розрахунком, сплаченого з використанням платіжної картки, оформленого через Інтернет.

  • У яких випадках можливо переоформити дитячий проїзний документ на повний?

    Переоформлення дитячого проїзного документа на проїзний документ повної вартості дозволяється тільки в разі, якщо на дату відправлення поїзда дитині виповнилося 14 років. Зміна прізвища та імені не допускається.

  • Чи можна перевозити у пасажирських поїздах живих тварин і птахів?

    Умови перевезення живих тварин та птахів у внутрішньому сполученні (по території України в поїздах формування АТ «Укрзалізниця».

    Відповідно до положень «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 № 1196 (зі змінами), зареєстрованими в Мін’юсті 04.04.2007 за № 310/13577.

    Пасажир має право перевозити при собі дрібних кімнатних тварин, які не створюють загрозу оточуючим (собак малих порід, котів, птахів тощо), у поїздах та вагонах усіх категорій (крім вагонів типів "СВ" та "М") у спеціальних засобах для перевезення (клітка, контейнер, ящик, ємність або інша тара жорсткої конструкції), що унеможливлюють пошкодження чи забруднення вагона. Перевезення має здійснюватися на місцях, передбачених для розміщення ручної поклажі (у вагонах нічних поїздів - під полицею або на полиці поруч з пасажиром, у вагонах з місцями для сидіння - на руках у пасажира або під місцями для сидіння).

    Перевезення дрібних кімнатних тварин без спеціальних засобів для перевезення не допускається.

    Собаки великих порід (вище ніж 45 см у холці) за наявності намордника та повідка (ланцюжка або ремінної прив'язки) перевозяться в окремому купе купейного вагона не більше двох особин. При цьому пасажир зобов'язаний оплатити вартість проїзних документів за кількістю незайнятих місць у купе за повним тарифом, крім випадків, якщо цей пасажир належить до осіб, пільги яких визначено законодавством України.

    Перевезення дрібних кімнатних тварин, які не створюють загрозу оточуючим (собак малих порід, котів, птахів тощо), у вагонах більш високого класу типу "СВ" та "М" дозволяється за умови викупу усіх незайнятих місць та розміщення тварини у спеціальних засобах для перевезення.

    У разі відсутності у перевізника можливості оформити проїзд в окремому купе для перевезення тварин таке перевезення не дозволяється.

    У регіональних поїздах собаки великих порід (вище ніж 45 см у холці) перевозяться в крайніх тамбурах першого й останнього вагонів під наглядом супровідника, а дрібні кімнатні тварини розміщуються у спеціальних засобах для перевезення (не більше двох особин) на місцях, призначених для ручної поклажі, на руках у пасажира або під місцями для сидіння.

    Дрібні кімнатні тварини та кімнатні декоративні птахи (не більше двох особин) перевозяться в ящиках, корзинах, клітках або контейнерах із водонепроникним абсорбуючим дном (не більше одного місця ручної поклажі), розміщуються на місцях, призначених для ручної поклажі, на руках у пасажира або під місцями для сидіння.

    Собаки великих порід (вище ніж 45 см у холці, не більше одного) перевозяться за наявності намордника та повідка (ланцюжка або ремінної прив'язки).

    Свійська птиця (кури, індики, гуси, качки, цесарки, перепілки, голуби тощо) допускається до перевезення лише в загальних вагонах місцевих поїздів та в регіональних поїздах у спеціальних засобах для переміщення (не більше одного місця ручної поклажі), розміри яких не перевищують розмірів, передбачених для ручної поклажі.

    Наявність оформленого належним чином ветеринарного документа для собак, дрібних кімнатних тварин та кімнатних декоративних птахів є обов'язковою.

    Плата за перевезення живих тварин (собак, котів та птахів) при пасажирі у пасажирських вагонах сплачується за особину чи місце за тарифом на перевезення багажу як за 20 кг, оформлення перевезення здійснюється за багажною квитанцією.

    Особам з інвалідністю з порушеннями зору у разі пред'явлення документа, що посвідчує право на пільгу, дозволяється провозити із собою собаку-поводиря у вагонах усіх категорій без додаткової оплати, при цьому власник собаки-поводиря має забезпечити наявність намордника. Собака-поводир повинен знаходитись поруч з пасажиром, якого супроводжує, та утримуватись на короткому повідку (ланцюжку або ремінній прив'язці).

    В усіх випадках пасажир забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час перевезення тварин, у разі порушення яких забезпечує їх усунення.

    У разі виникнення непередбачуваних ситуацій, пов'язаних із перевезенням тварин та птахів, перевізник уживає необхідних заходів для їх урегулювання.

    Умови перевезення живих тварин і птахів у міжнародному сполученні з країнами СНД та при прямуванні по території України в поїздах формування інших залізничних адміністрацій.

    Згідно з параграфами § 3 та 4 статті 13 Угоди між залізничними адміністраціями держав-учасників співдружності незалежних держав. Грузії, Латвійської Республіки, Литовської Республіки, Естонської Республіки про особливості застосування окремих норм угоди про міжнародне пасажирське сполучення (УМПС) – ОЗ УМПС, пасажир має право перевозити при собі кімнатних тварин (собак, кішок, птахів), при наявності відповідних ветеринарних документів, у спеціальній тарі за рахунок норми ручної поклажі на місцях, призначених для розміщення ручної поклажі.

    Собаки, не поміщенні в спеціальну тару, при наявності намордника і ремінної пов’язки повинні перевозитися в окремому купе купейного вагона (не більше двох). При цьому пасажир зобов’язаний сплатити вартість проїзних документів за повним тарифом по кількості  незайнятих місць у купе, окрім  місць, зайнятих дітьми або пасажирами, що мають право на проїзд за пільговим тарифом, проїзд яких сплачено згідно з правом на пільгу.

    За відсутності у перевізника можливості надання окремого купе для перевезення тварин, таке перевезення не допускається.

    Додаткова плата за перевезення кімнатних тварин не стягується.

    У поїздах ЗАТ «Азербайджанська залізниця» дозволяється перевезення кімнатних тварин (собак, кішок, птахів) тільки в окремому купе в купейних вагонах, при цьому пасажир зобов’язаний сплатити вартість проїзних документів за повним тарифом по кількості незайнятих місць у купе, крім місць, зайнятих дітьми, проїзд яких сплачено за дитячим тарифом.

    Пасажирам з вадами зору дозволяється перевозити при собі собак-поводарів у вагонах будь-якої категорії (класів) без додаткової оплати місць.

    Собака-поводир перевозиться на коротких ремінних прив’язках без намордника та повинна знаходитись поруч з пасажиром якого вона супроводжує.

  • Чи можна перевезти залізницею власний автомобіль?

    На сьогодні в АТ «Укрзалізниця» курсують вагони-автомобілевози по 8-ми напрямках у поїздах:

    • п. 79 Дніпро – Київ курсує по 2,4,6 дн. тижня
    • п. 80 Київ – Дніпро курсує по 3,5, 7дн. тижня
    • п. 41 Дніпро – Львів курсує по парних днях тижня
    • п. 42 Львів – Дніпро курсує по  непарних днях тижня
    • п. 63 Дніпро – Одеса  курсує по датах (кожні 4 дня).
    • п. 64 Одеса – Дніпро курсує по датах
    • п. 15 (17)  Харків-Львів курсує по 1,5 дн.тиж.
    • п. 16 (18) Львів – Харків по 2,6 дн. тиж.
    • п. 29 Київ – Ужгород курсує по 5,7 дн.тиж.
    • п. 82 Ужгород – Київ курсує по 1,6 дн. тиж
    • п. 49 Київ – Львів курсує по 5 дн.тиж.
    • п. 50 Львів – Київ курсує по 7дн.тиж.
    • п. 8 Харків – Одеса курсує по середах
    • п. 7 Одеса – Харків по днях – по четвергах.
    • п.11 Львів – Одеса по днях
    • п. 12 Одеса – Львів курсує по днях

    Пасажир, який прямує за цими маршрутами, має можливість перевезти свій автомобіль у спеціально обладнаному вагоні. Вартість такої послуги в середньому складає 800-1300 грн. Вагон-автомобілевоз за один рейс здатний перевезти від 6 до 8 легкових авто (залежить від габаритів автомобіля).

  • Як перевезти велосипед?

    Перевезення велосипедів у купейних та плацкартних вагонах нічних швидких та пасажирських поїздів здійснюється у розібраному та впакованому стані за умови, що вони можуть вільно розміщуватись на місцях, передбачених для перевезення ручної поклажі.

    У вагонах регіональних поїздів на місцях, спеціально обладнаних для розміщення велосипедів, перевезення велосипедів здійснюється з обов'язковою оплатою як за 20 кг багажу, що оформлюється квитанцією за формою ЛУ-12а чи перевізним документом, оформленим електронним способом.

    Пасажир забезпечує збереження велосипедів під час перевезення.

    У поїздах категорій "Інтерсіті" та "Інтерсіті +" перевезення велосипедів не дозволяється за відсутності технічних умов (місць) для їх розташування у вагоні.

    Разом з тим перевезення велосипедів у поїздах категорії «Інтерсіті» та «Інтерсіті +» допускається лише за умови виконання пасажиром наступних умов перевезення:

    • велосипед (не більше одного) повинен бути у розібраному та впакованому стані;
    • за сумою трьох вимірів не перевищувати 200 см, спільно з ручною поклажею не перевищувати 36 кг, та вільно розміщуватись на місцях, передбачених для перевезення ручної поклажі.
  • Як можна відправити багаж?

    Багаж/вантажобагаж приймається у багажних відділеннях вокзалів, як правило, не раніше ніж за добу до відправлення поїзда, з яким він має бути відправленим.

    Багаж/вантажобагаж може бути прийнятий у пасажира на підставі як проїзного документа для багажу до вказаної в ньому станції або станції, розташованої в межах приміської зони станції призначення пасажира, якщо вона відкрита для приймання та видачі багажу/вантажобагажу, так і без проїзного документа, як вантажобагаж. Якщо пасажир їде до станції, яка закрита для видачі багажу, то він може оформити багаж до найближчої станції видачі багажу, навіть якщо вона й знаходиться поза шляхом прямування пасажира. Аналогічне оформлення для вантажобагажу без супроводу.

    Для додаткової інформації пасажир може звернутися як особисто, так і на телефон багажного відділення вокзалів, які є опорними станціями відправлення/прибуття багажних вагонів, а саме:

    • вокзал станції Львів –м. Львів вул. Двірцева, 1 телефони для довідок (032)226-22-02,226-20-62,226-20-64;
    • вокзал станції Одеса-Головна –м. Одеса пл. Привокзальна, 2 телефони для довідок (048) 727-48-77, (048) 727-42-55;
    • вокзал станції Київ-Пасажирський –м. Київ вул. Федорова, 32 телефони для довідок (044) 333-12-84, 465-20-53,465-20-54;
    • вокзал станції Харків-Пасажирський–м. Харків пл. Привокзальна,1 телефони для довідок (057) 724-43-31, 724-22-02, 724-21-23
    • вокзал станції Дніпро–м. Дніпро пл. Вокзальна, 11 телефони для довідок (056) 793-52-62, 793-53-95.
  • Які речі дозволяється перевозити понад установлену норму ручної поклажі?

    Кожний пасажир має право безоплатно перевозити при собі понад установлену норму ручної поклажі портфель, дамську сумку, лижі та палиці до них, сноуборд, вудлища, фотоапарат, відеокамеру та інші дрібні речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі.

    Дозволяється перевозити при собі за рахунок норми ручної поклажі пасажира дитячі коляски (при проїзді дитини).

  • Яку вагу ручної поклажі допускається перевозити в пасажирському поїзді?

    До ручної поклажі належать предмети і речі незалежно від виду упакування, що легко переносяться і за своїми розмірами без труднощів розміщаються у вагонах на місцях, що призначені для розміщення ручної поклажі. Кожний пасажир має право безплатно перевозити з собою у вагоні ручну поклажу вагою до 36 кг на повний, пільговий, дитячий, у тому числі безплатний проїзний документ, якщо її розмір за сумою трьох вимірів не перевищує 200 см.

    Пасажир має право перевозити ручну поклажу в усіх категоріях вагонів та поїздів загальною вагою до 50 кг. Ручна поклажа до 36 кг включно перевозиться безплатно, перевищення до 14 кг оплачується за тарифом перевезення багажу.

    Ручна поклажа, загальна вага якої перевищує 50 кг, до перевезення у пасажирських вагонах не допускається.

  • Як дізнатися розклад руху поїздів?

    Щоб подивитися розклад руху поїздів на потрібний Вам маршрут в зручному форматі, перейдіть на вкладку "РОЗКЛАД ПОЇЗДІВ", виберіть станцію відправлення, станцію призначення і натисніть "Дивитися розклад". Система поверне Вам довідкову інформацію у вигляді списку поїздів між обраними станціями незалежно від того, чи є на них квитки.

    Якщо немає залізничних квитків на прямі поїзди або ж між зазначеними Вами станціями немає прямого залізничного сполучення, Ви можете подивитися варіанти залізничного маршруту з пересадкою. Для цього відзначте галочкою поле «З пересадкою» і, при бажанні, вкажіть час на пересадку. Система поверне Вам найбільш оптимальні варіанти маршруту з пересадкою.

  • Як замовити залізничні квитки

    1. Вибір маршруту і дати відправлення.

    Для того щоб купити залізничні квитки онлайн введіть станції відправлення і прибуття, а також дату відправлення. Додатково Ви можете вибрати час відправлення. Натисніть кнопку «Шукати квитки». Пошук залізничних квитків може зайняти деякий час.

    Купити залізничний квиток онлайн

    2. Вибір поїзду.

    На другому етапі покупки залізничних квитків на екрані з'явиться список поїздів, а також типів їх вагонів, в яких є місця. Щоб вибрати місце, натисніть кнопку з назвою потрібного типу вагона.

    Купити залізничний квиток онлайн

    3. Вибір місць.

    Потім вибираєте вагон і місце в вагоні. Ви можете також дивитися вагони іншого типу, для цього треба натиснути на кнопку з назвою потрібного типу вагона. Щоб вибрати місця в іншому поїзді, натисніть на «Продовжити пошук». Поки Ви не обрали жодного квитка, праворуч відображається допомога по вибору квитків. Потім всі вибрані Вами місця відображаються праворуч у полі «Ваше замовлення», Ви можете видалити квиток із замовлення, натиснувши на хрестик поруч з ним. Після того, як Ви вибрали всі потрібні Вам місця, для продовження покупки залізничних квитків натисніть на кнопку «Оформити замовлення».

    Вибір місць у вагоні онлайн

    4. Оформіть замовлення.

    Для кожного квитка введіть ім'я і прізвище пасажира і виберіть дію, яку хочете зробити:резервування або покупка квитка на поїзд. Ім'я та прізвище повинні збігатися з паспортними даними пасажира. Якщо Ви купуєте квиток на поїзд для дитини - відзначте відповідне поле і вкажіть її дату народження, точна вартість дитячого залізничного квитка буде відома на наступному кроці. Якщо Ви будете перевозити тварин, апаратуру або ж Ваш багаж буде важити більше дозволеного до безкоштовного провозу - відзначте це у відповідному полі. Перевірте введену інформацію і натисніть на кнопку «Продовжити». З цього моменту вибрані Вами місця заблоковані на 30 хвилин для оплати.

    Оформлення залізничного квитка онлайн

    5. Підтвердіть замовлення.

    Перевірте правильність обраних залізничних квитків і інформацію про пасажирів. Зверніть увагу на ціну за залізничні квитки - це остаточна перерахована вартість залізничних квитків. Введіть Ваш e-mail, обов'язково ознайомтеся і підтвердіть свою згоду з умовами публічної оферти, і натисніть кнопку «Перейти до оплати».

    Оплата залізничного квитка онлайн

    6. Сплатіть замовлення.

    Для завершення покупки залізничних квитків в спливаючому вікні платіжної системи введіть номер і термін дії Вашої платіжної карти, а також Ваш e-mail, натисніть кнопку «Продовжити». Далі ввести код CVV2 / CVC2, натисніть кнопку «Продовжити».

    Оплата залізничного квитка онлайн

    7. Отримайте замовлені квитки.

    На екрані з'явиться повідомлення про успішну оплату, ви можете відкрити або зберегти бланк інтернет-замовлення, натиснувши на відповідні кнопки. Бланк інтернет-замовлення необхідно роздрукувати, або хоча б переписати унікальний код. Також Вам буде надіслано листа з Вашим замовленням.

    отримання залізничних квитків

    Роздрукований бланк інтернет-замовлення або унікальний код потрібно пред'явити в офіційних касах УЗ на материковій частині України для отримання проїзного документа встановленого зразка. Якщо Ви тільки бронювали залізничний квиток, то в касі також буде потрібно оплатити повну вартість залізничних квитка. Якщо Ви придбали електронний проїзний документ (бланк замовлення містить QR-код), то в залізничну касу звертатися не треба. Під час посадки пред'явіть провіднику роздрукований бланк електронного проїзного документа, що містить QR-код.

    Коли Ви вперше купуєте залізничні квитки на нашому сайті, Ви автоматично реєструєтесь в нашій системі, на вказаний при замовленні e-mail Вам відправляється пароль для входу в Кабінет, де відображаються всі Ваші замовлення.

    8. Відео-інструкція по покупці або резервуванні залізничних квитків.

  • Як підібрати маршрут з пересадкою

    1. Вибір маршруту і дати відправлення.

    Введіть станції відправлення і прибуття, а також дату відправлення. Додатково Ви можете вибрати час відправлення. Відзначте поле "Підібрати маршрут з пересадкою" і, при бажанні, виберіть час на пересадку. Натисніть кнопку «Шукати квитки». Пошук залізничних квитків може зайняти деякий час.

    Залізничний квиток з пересадкою

    2. Вибір поїзда.

    На екрані з'явиться список пар поїздів, а також типів їх вагонів, в яких є місця. Для деяких пар поїздів є кілька можливих пересадочних станцій, Ви можете вибрати найбільш підходящу для Вас пересадочну станцію. Щоб вибрати місце, натисніть кнопку з назвою потрібного типу вагона.

    Залізничний квиток з пересадкою

    3. Вибір місць.

    Потім вибираєте вагон і місце в вагоні. Ви можете також дивитися вагони іншого типу, для цього треба натиснути на кнопку з назвою потрібного типу вагона. Поки Ви не обрали жодного квитка, праворуч відображається допомога по вибору квитків. Потім всі вибрані Вами місця відображаються праворуч у полі «Ваше замовлення». Ви можете видалити квиток з замовлення, натиснувши на хрестик поруч з ним.

    Вибір місць у вагоні онлайн

    Після того, як Ви вибрали один квиток, натисніть на «Повернутися до поїздів» і Ви повернетеся до списку пар поїздів, причому та пара, з якою Ви вже вибрали один квиток, буде підсвічена червоним для того, щоб Вам було легше вибрати другий квиток.

    Після того, як Ви вибрали всі місця, які Вас цікавлять, натисніть на кнопку «Оформити замовлення».

    4. Оформіть замовлення.

    Для кожного квитка введіть ім'я і прізвище пасажира і виберіть дію, яку хочете зробити: резервування або покупка квитка на поїзд. Ім'я та прізвище повинні збігатися з паспортними даними пасажира. Якщо Ви купуєте квиток на поїзд для дитини - відзначте відповідне поле і вкажіть її дату народження, точна вартість дитячого залізничного квитка буде відома на наступному кроці. Якщо Ви будете перевозити тварин, апаратуру або ж Ваш багаж буде важити більше дозволеного до безкоштовного провозу - відзначте це у відповідному полі. Перевірте введену інформацію і натисніть на кнопку «Продовжити». З цього моменту вибрані Вами місця заблоковані на 30 хвилин для оплати.

    Оформлення залізничного квитка онлайн

    Перевірте правильність обраних залізничних квитків і інформацію про пасажирів. Зверніть увагу на ціну за залізничні квитки - це остаточна перерахована вартість залізничних квитків. Введіть Ваш e-mail, обов'язково ознайомтеся і підтвердіть свою згоду з умовами публічної оферти і натисніть кнопку «Перейти до оплати».

    Перевірте правильність обраних залізничних квитків і інформацію про пасажирів. Зверніть увагу на ціну за залізничні квитки - це остаточна перерахована вартість залізничних квитків. Введіть Ваш e-mail, обов'язково ознайомтеся і підтвердіть свою згоду з умовами публічної оферти і натисніть кнопку «Перейти до оплати».

    Оплата залізничного квитка онлайн

    6. Сплатіть замовлення.

    Для завершення покупки залізничних квитків у спливаючому вікні платіжної системи введіть номер і термін дії Вашої платіжної карти, а також Ваш e-mail, натисніть кнопку «Продовжити». Далі ввести код CVV2 / CVC2, натисніть кнопку «Продовжити».

    Оплата залізничного квитка онлайн

    7. Отримайте замовлені квитки.

    На екрані з'явиться повідомлення про успішну оплату, ви можете відкрити або зберегти бланк інтернет-замовлення, натиснувши на відповідні кнопки. Бланк інтернет-замовлення необхідно роздрукувати, або хоча б переписати унікальний код. Також Вам буде надіслано листа з Вашим замовленням.

    Оплата залізничного квитка онлайн

    Роздрукований бланк інтернет-замовлення або унікальний код потрібно пред'явити в офіційних касах УЗ на материковій частині України для отримання проїзного документа встановленого зразка. Якщо Ви тільки бронювали залізничний квиток, то в касі також буде потрібно оплатити повну вартість залізничного квитка. Якщо Ви придбали електронний проїзний документ (бланк замовлення містить QR-код), то в залізничну касу звертатися не треба. Під час посадки пред'явіть провіднику роздрукований бланк електронного проїзного документа, що містить QR-код.

    Коли Ви вперше купуєте залізничні квитки на нашому сайті, Ви автоматично реєструєтесь в нашій системі, на вказаний при замовленні e-mail Вам відправляється пароль для входу в Кабінет, де відображаються всі Ваші замовлення.

    8. Відео-інструкція по покупці або резервуванні залізничних квитків.

  • Які є залізничні квитки?

    1. Проїзний документ встановленого зразка.

    Квитки на поїзд, надруковані на бланку суворої звітності Укрзалізниці та дає право на посадку в поїзд. Такий залізничний квиток продається тільки в залізничних касах.

    Оригінальний бланк залізничного квитка УЗ

    2. Бланк інтернет-бронювання.

    Документ, який ви отримуєте при бронюванні залізничного квитка на дві доби.

    Документ, який містить інформацію про поїздку (номер поїзда, дата і час відправлення, тип вагона і місце, ціну), унікальний номер, а також термін викупу залізничного квитка в касі. Бланк інтернет-бронювання необхідно зберегти або роздрукувати, або хоча б переписати унікальний код.

    Роздрукований бланк інтернет-бронювання або його унікальний код потрібно пред'явити в офіційних касах УЗ на материковій частині України для викупу проїзного документа до зазначеного терміну.

    Бланк резервування залізничного квитка

    3. Бланк інтернет-замовлення.

    Документ, який ви отримуєте, сплативши залізничний квиток онлайн.

    Документ, який містить інформацію про поїздку (номер поїзда, дата і час відправлення, тип вагона і місце, ціну), а також унікальний номер. Бланк інтернет-замовлення не дає права на посадку в проїзд! Його необхідно зберегти або роздрукувати, або хоча б переписати унікальний код.

    Роздрукований бланк інтернет-замовлення або унікальний код потрібно пред'явити в офіційних касах УЗ на материковій частині України для безоплатного отримання проїзного документа встановленого зразка.

    Бланк інтернет-замовлення залізничних квитка

    4. Електронний проїзний документ.

    Документ, який ви отримуєте, сплативши залізничний квиток онлайн.

    На відміну від бланка інтернет-замовлення, електронний проїзний документ є повноцінним квитком і дає право на посадку в поїзд, отже, відвідувати залізничну касу не потрібно зовсім. Електронний проїзний документ містить QR-код, який зчитується провідником при посадці.

    Електронний залізничний квиток

    5. Бланк інтернет-замовлення перевізного документа.

    Документ, який ви отримуєте, сплативши перевезення додаткового багажу.

    Містить інформацію про поїздку, найменування додаткового багажу, а також унікальний номер. Його необхідно зберегти або роздрукувати, або хоча б переписати унікальний код.

    Роздрукований бланк замовлення перевізного документа або унікальний код потрібно пред'явити в офіційних касах УЗ на материковій частині України для безоплатного отримання перевізного документа встановленого зразка.

    Багажна квитанція до залізничного квитка
  • Порядок перевезення та оформлення проїзду дітей.

    Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України встановлено, що у внутрішньому сполученні дитина віком до 6 років, якщо вона не займає окремого місця, перевозиться з дорослим пасажиром безплатно без придбання проїзного документа.  При прямуванні з одним дорослим пасажиром більше однієї дитини до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий проїзний документ на кожне місце, займане дітьми.

    Перевезення дитини від 6 до 14 років та дитини віком до 6 років, для якої супровідник бажає мати окреме місце, здійснюється за дитячими проїзними документами.

    Вік дитини, що дає право на знижку вартості проїзду, визначається на день від'їзду.

    Діти до 14 років допускаються до перевезення в пасажирських поїздах тільки в супроводі дорослих.  Пасажир, який перевозить дитину до 14 років, повинен мати документ, який підтверджує вік дитини, і надавати його особам, які контролюють, під час посадки в поїзд та на шляху прямування.

    Вартість проїзду дітей віком від 6 до 14 років становить 75% від вартості проїзду дорослого пасажира (повного проїзного документа).

    У міжнародному сполученні з країнами Балтії та по території України у поїздах формування іноземних залізниць, діти віком до 5 років, якщо не займає окремого місця перевозяться безкоштовно. Для зайняття окремого місця дитиною до 5 років необхідно придбати дитячий проїзний документ.

    Для кожної дитини віком від 5 до 10 років необхідно придбати проїзний документ за дитячим тарифом. Для дітей віком старше 10 років проїзд оформлюється за повним тарифом.

    Діти до 10 років без супроводження дорослих до проїзду у пасажирських поїздах не допускаються.

  • Знижки для дітей

    Роздрукований бланк замовлення перевізного документа або унікальний код потрібно пред'явити в офіційних касах УЗ на материковій частині України для безоплатного отримання перевізного документа встановленого зразка.

    Вартість квитка на поїзд для дітей 6-14 років (в країнах СНД - з 5 до 10) визначається віком дитини, кількістю дитячих місць в одному замовленні, періодом до дати відправлення.

    Точна вартість залізничних квитків з урахуванням знижки буде відома в процесі оформлення замовлення.

    Під час посадки на поїзд необхідно пред'явити провіднику свідоцтво про народження дитини!

  • Чи поновлюються втрачені та загублені проїзні документи?

    Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1997 № 252 «Про Порядок обслуговування громадян залізничним транспортом» та Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України  визначено, що загублені та викрадені проїзні документи не поновлюються.

    Утрачені безплатні чи пільгові проїзні документи не поновлюються.

    Винятком, є посадочні документи, оформленні через електронні канали зв’язку. У цьому випадку пасажир має можливість здійснити повторно  роздруківку посадочного документа в особистому кабінеті користувача, при умові, що даний посадочний документ попередньо не був роздрукований на бланку проїзного документа встановленого зразку.

  • Умови проїзду студентів навчальних закладів I - IV рівнів акредитації та учням професійно-технічних навчальних закладів.

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 05.04.1999  N 541 «Про затвердження Порядку надання пільгового проїзду студентам вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації та учням професійно-технічних навчальних закладів у міському й приміському пасажирському транспорті та міжміському автомобільному і залізничному транспорті територією України» передбачено, що пільговий проїзд у поїздах міжміського сполучення студентам та учням оформляється  в разі, коли статус студента (учня) підтверджується даними, що містяться в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, створеній відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13. 07. 2011  N 752 «Про створення Єдиної державної електронної бази з питань освіти»).

    Зразки студентських та учнівських квитків, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 10 грудня 2003 р. N810 «Про затвердження студентського та учнівського квитків державного зразка».

    Зауважимо, що оформлення проїзду студентам вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації та учням професійно-технічних навчальних закладів зі знижкою вартості проїзду (квитка та плацкарти) 50 % здійснюється у внутрішньому сполученні у загальних, плацкартних вагонах, вагонах 2-го та 3-го класу всіх категорій поїздів та всіх вагонах регіональних поїздів.

    При проїзді по території України у поїздах формування іноземних залізниць знижка надається тільки з вартості квитка, вартість плацкарти сплачується на загальних підставах.

  • Скільки коштує комплект постільної білизни в поїздах АТ «Укрзалізниця»?

    У поїздах  АТ «Укрзалізниця» вартість користування комплекту постільних речей у купейних та плацкартних вагонах усіх категорій поїздів - 50 грн., а в вагонах СВ та РІЦ усіх категорій поїздів - 60 грн.

  • Як здійснюється перевірка проїзних документів та документів, що посвідчують особу в поїздах категорії «ІС+»

    При проїзді в поїзді категорії "Інтерсіті+" (ІС+) перевірка проїзних та перевізних документів, документів, що посвідчують особу, та документів, що надають право на пільги, може здійснюватися після посадки пасажирів у поїзд.

  • Посадка в пасажирський поїзд.

    Посадка в поїзд осіб, що здійснюють поїздку за повними, пільговими, у тому числі безплатними та груповими, проїзними документами, здійснюється за умови наявності проїзного документа та документа, що посвідчує особу (паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичного паспорта України, службового паспорта України, посвідчення особи моряка, посвідчення члена екіпажу, посвідчення особи на повернення в Україну, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідчення водія, посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, проїзного документа для виїзду за кордон особи, яку визнано біженцем, та особи, яка потребує додаткового захисту, довідки про звернення за захистом в Україні, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, картки мігранта, посвідчення біженця, проїзного документа біженця, паспортного документа іноземця та особи без громадянства), для пасажирів пільгових категорій - додатково оригіналу документа, що підтверджує право на пільговий проїзд.

    Посадка в поїзд дітей віком до 16 років здійснюється за пред'явленням документів, що посвідчують вік дитини (свідоцтва про народження дитини, нотаріально завіреної копії свідоцтва про народження дитини, паспорта одного із батьків, у якому є запис про дитину, паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон).

    Під час групових перевезень керівник групи зобов'язаний пред'явити проїзні документи та список, завірений згідно з вимогами пункту 4.6 розділу 4 цих Правил у квитковій касі, а провідник (стюард) - перевірити відповідність пред'явлених пасажирами документів, які посвідчують особу, завіреним спискам.

    Військовослужбовці (у період проходження строкової військової служби) здійснюють посадку в поїзд за пред'явленням військового квитка.

    Для осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі, при проїзді їх до місця проживання документом, що засвідчує особу, є довідка про звільнення.

  • Посадка по лінії.

    Поїздка пасажира повинна розпочинатися від станції, вказаної у проїзному документі. У випадку, якщо пасажир здійснив посадку в поїзд на проміжній станції за маршрутом прямування поїзда, він має право на зайняття місця, зазначеного в проїзному документі.

  • Що входить до обов’язків провідника вагону перед подачею поїзда для посадки та під час посадки, у яких випадках посадка в поїзд (вагон) пасажирів не допускається?

    Провідник (стюард) вагона зобов'язаний перед подачею поїзда для посадки пасажирів вивісити трафарет та порядковий номер вагона, а після зупинки вагона - своєчасно відкрити двері та розпочати посадку пасажирів, перевіряючи проїзні документи, їх відповідність даті відправлення поїзда, номеру поїзда і вагона, відповідність ваги і розмірів ручної поклажі встановленим нормам, а в разі потреби - перевізні документи про оплату ручної поклажі, що перевозиться разом з пасажиром.

    Перевіряється також наявність оригіналів документів на право пільгового або безплатного проїзду.

    Пасажири без проїзних документів чи з недійсними проїзними документами, з прізвищем та іменем у проїзному документі, які не відповідають даним документа, що посвідчує особу (за винятком допущених описок не більше трьох знаків), без документів, що посвідчують особу, з ручною поклажею більше встановлених норм та з перевищенням розмірів, установлених для ручної поклажі, у вагон не допускаються.

  • Якою має бути температура у вагонах?

    Відповідно до «Державних санітарних правил та норм експлуатації рухомого складу залізничного транспорту для пасажирських перевезень», п. 3.6. На шляху прямування, а також під час подачі поїзду під посадку в зимовий час, перехідний період температура повітря у вагонах усіх типів повинна бути на рівні +20° +/-2°, а влітку +24°+/-2° (тільки у вагонах, де є кондиціонери).

  • Що робити з проїзним документом, якщо пасажир спізнився на поїзд?

    Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України визначено, що у разі запізнення на поїзд з особистих причин, пасажир має право повернути невикористаний проїзний документ після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення, то виплачується 10 відсотків вартості квитка і плацкарти. У всіх випадках повернення проїзних документів  вносить плату за послуги (комісійний збір), кошти сплаченні за послуги резервування місць та продажем проїзних документів, не повертаються, за винятком випадків повернення з вини перевізника.

    У разі відміни поїзда, зазначеного в проїзному документі, або його запізнення до відправлення з пункту відправлення пасажирів більше ніж на одну годину, ненадання пасажиру місць, зазначених у проїзному документі, запізнення пасажира на поїзд з пункту пересадки з вини перевізника і відмови пасажира при цьому скористатися іншими місцями чи поїздом для повернення платежів пасажир повинен пред'явити проїзні документи для відмітки «Проїзний документ не використаний повністю з вини перевізника» уповноваженому представнику перевізника.

    На підставі цієї відмітки пасажиру виплачується повна вартість проїзного документа, у тому числі з платою за послуги з продажу (комісійний збір) та резервування місць. Плата за послуги з повернення проїзного документа (комісійний збір) не здійснюється.

    У разі повернення проїзних документів з вини перевізника пасажиру повертаються в повному обсязі кошти сплачені ним під час придбання проїзного документа, у тому числі за послуги, пов’язані з резервуванням місць.

    Розгляд питання про повернення вартості проїзду невикористаних проїзних документів без пред’явлення до каси їх оригіналів не здійснюється.

    Зауважимо, що Правилами встановлено, що у разі запізнення пасажира в пункт пересадки з вини перевізника (запізнення або відміна погодженого поїзда) і на бажання продовжити поїздку перевізник повинний відправити пасажира без стягнення плати наступним поїздом, щоб пасажир прибув на станцію призначення з найменшим запізненням.

    Якщо пасажир або група пасажирів під час поїздки до пункту пересадки виявлять, що поїзд запізнюється, то вони повинні повідомити провідника (стюарда) вагона або машиніста дизель - чи електропоїзда про пересадку в певному пункті. Провідник вагона (стюард, машиніст) попереджає станцію пересадки про наявність у поїзді таких пасажирів для вжиття заходів щодо затримки поїзда або відправлення їх іншим поїздом.

    На цей час законодавством України не визначений порядок  компенсування за запізнення поїзда, крім вищевказаних випадків.

  • Як надається медична допомога у пасажирських поїздах?

    Супроводження пасажирських поїздів медичним працівником не передбачене. Натомість в пасажирському поїзді передбачено наявність 4 медичних аптечок. В екстрених випадках необхідно звернутись до провідника, який повідомить начальника поїзда і той через засоби зв’язку викликає  швидку медичну допомогу, яка буде чекати хворого на найближчій станції.

  • Дії пасажирів у разі заміни складу поїзда (вагона).

    У разі виявлення технічної несправності вагона або небезпечних захворювань у пасажирів та інших причин, що унеможливлюють подальше прямування вагона та спричиняють його відчеплення, начальник поїзда повинен розмістити пасажирів на вільні місця у вагонах цього самого поїзда, у тому числі й у вагонах вищої категорії.

    У разі відміни поїзда або заміни його на поїзд іншої категорії зі станції формування (обороту) чи на шляху прямування начальник поїзда та начальник вокзалу (станції) повинні організувати пересадку пасажирів до вагонів іншого поїзда.

  • В яких випадках перевірки пасажир може вважатись безквитковим?

    У разі виявлення під час перевірки у поїзді пасажира без проїзного документа та документів, які посвідчують особу, а також документів, що підтверджують право на пільговий проїзд, пасажира з недійсним проїзним документом, з прізвищем та іменем (за винятком допущених описок не більше трьох знаків) у проїзному документі, які не відповідають даним документа, що посвідчує особу, він уважається безквитковим і повинен сплатити штраф та оплатити проїзд від станції посадки до станції призначення. У разі відмови від сплати штрафу та вартості проїзду пасажир повинен залишити поїзд на найближчій станції для подальшого оформлення вартості проїзду та протоколу про адміністративне правопорушення в установленому порядку із залученням представників правоохоронних органів.

  • Де знаходиться папка "Спам" у електронній пошті?

    На лівій бічній панелі ви побачите всі свої папки, включаючи спільну папку "Вхідні". Прокрутіть вниз, доки не побачите опцію «Ще» зі стрілкою вниз. Натисніть це поле, щоб відкрити додаткові папки.

    Натисніть папку «Спам». Вона буде позначена значком знака оклику.


    папка спам

Допомога

В даному розділі ви знайдете розгорнуті відповіді на найбільш популярні запитання.
Якщо ви не знайшли відповідь на запитання яке вас цікавить - звертайтеся до нас в службу підтримки. Телефон та e-mail вказані в верхньому правому куті сайту.

Підтримка