Обмін бланка інтернет-замовлення на залізничний квиток встановленого зразка в Криму неможливий!

Обмін бланка інтернет-замовлення на залізничний квиток встановленого зразка в Криму неможливий!

09.08.2014

Шановні Пасажири! Звертаємо Вашу увагу, що обміняти Бланк замовлення, оформлений на нашому сайті, на проїзний документ (квиток) можливо тільки в залізничній квитковій касі Української Залізниці (УЖД).

Згідно ст. 3 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території", квиткові каси на території Криму не підзвітні УЖД. Відповідно, здійснити обмін Бланка замовлення на проїзний документ УЖД на території Криму не представляється можливим.

Читати російською

Новини сервісу покупки залізничних квитків онлайн

Новини

Історія розвитку залізничного транспорту в Україні

Історія розвитку залізничного транспорту в Україні

Вивчіть історію розвитку залізничного транспорту в Україні, починаючи з відкриття перших ліній у XIX столітті до сучасних програм модернізації та будівництва нових інфраструктурних об'єктів. Дізнайтеся, як залізничний транспорт відігравав ключову роль у соціальному та економічному розвитку країни і які виклики та перспективи стоять перед цією галуззю в майбутньому. ...читати далі

Поради щодо організації часу та розваг для тривалих подорожей потягом

Поради щодо організації часу та розваг для тривалих подорожей потягом

Тривалі поїздки можуть бути захопливими пригодами, але також можуть спричиняти втому та нудьгу. Однак, з правильною організацією часу та різноманітними розвагами, ваша подорож залізничним транспортом з AnyTrain може стати незабутнім і приємним досвідом. Давайте розглянемо кілька корисних порад, які допоможуть вам комфортно провести час у поїзді. ...читати далі

Подорож вузькоколійною залізницею Гайворон

Подорож вузькоколійною залізницею Гайворон

Починаючи з 23 березня 2024 року, розпочинається сезон весняно-літніх туристичних подорожей вузькоколійною залізницею Гайворон. Вузькоколійні залізниці, з шириною рейок 750 мм, були збудовані у ХІХ столітті для перевезення робітників і вантажів власниками цукрових заводів. Вони коштували вчетверо дешевше, ніж стандартні залізниці шириною 1520 мм. ...читати далі